dilluns, 15 de setembre del 2014

C.M. - 'Wa Yeah'

Aquí teniu la primera cançó que començarem a treballar aquest curs.
És Wa Yeah dels mallorquins Antònia Font, un grup que es va dissoldre fa poc.

Us en deixo el videoclip i la curiosa lletra.






Jo cant sa lluna i s’estrella,
sa jungla i es bosc animat,
es tren, es vaixell, s’avioneta
i es teu submarí aquí aparcat.
Jo cant es cafè i sa galleta,
quan dius tu podries ser meu,
què sexy, que dolça i que freda,
wa yeah!

Sa zebra que passa un semàfor
i com se desmunta un bidet.
Cosmètics i Margaret Astor
ja sé com s’escriu Juliette.
Jo cant sa rosa i es cactus
i moltes més coses també,
un llapis d’Ikea, un pistatxo,
wa yeah!

Què divertit lo que escric
quan estic avorrit,
per exemple es teu cos,
es jersei destenyit,
es carrer blanc de sol,
es meu cos a damunt,
per exemple, es teu llit 
de penombra i llençols 
amb es termo espenyat, 
per exemple dormits ...

Jo cant sa lluna i s’estrella,
sa jungla i es bosc animat,
es tren, es vaixell, s’avioneta
i es teu submarí aquí aparcat.
Jo cant sa fruita vermella
i quan acabi riuré,
calàpets, nenúfars, princeses,
wa yeah!

4 comentaris:

  1. Maria Puig Bernat4/10/14 20:18

    M'agrada molt la cançó i el joc també.

    ResponElimina
  2. victor puig bernat8/10/14 21:50

    me estic estudiant molt la canco

    ResponElimina
  3. victor puig bernat8/10/14 21:52

    i e desbloquellat els 3 bideos de el joc de la bersio 2 ^-^

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bé, Victor! Per estudiar la cançó i per trobar els bonus. Ara només falta que els posis en una cançó i ens els ensenyis :)

      Elimina

El teu comentari serà revisat
abans d'aparèixer publicat.
Rodolí!!